Opis brenda

  • Naziv: Villager
  • Porijeklo: Srbija
  • Kategorija:: Vrt i okučnica

Opis Brend-a

Osnovan 2005. godine, Villager je izrastao u jedan od vodećih brendova za baštenske i električne alate na Balkanu. Naši ciljevi su i dalje usmereni ka tome da postanemo jedan od lidera u Jugoistočnoj Evropi. Naša glavna dostignuća i prednosti koje nas izdvajaju u odnosu na konkurenciju su kombinacije atraktivnog dizajna, inovacija, kombinacije materijala, visoki standardi kvaliteta i društvena odgovornost, kao i precizno planiranje dostave i konkurentne cene. Naša misija je izrada najboljih , value-for-money, baštenskih i električnih alata široke primene. Naša vizija je da u narednih nekoliko godina Villager postane jedan od lidera u Istočnoj Evropi, kao i prvi izbor hobi majstora, zanatlija i poljoprivrednika. Tamo gde su kvalitet i cena prednost, naći ćete NAS. Naše vrednosti su orijentisanost ka kupcima, fokus na rezultatima, preduzimanje rizika, odlično mesto za rad, kvalitet i disciplina Strategija je utemeljena na sledećim stavkama: profitabilan i održiv rast, unapređivanje naše pozicije na postojećim tržištima i širenje na nova tržišta. PL strategija podrazumeva: pokrivanje segmenta punog opsega unutar porodice proizvoda, fokus na visoko obrtnim kategorijama proizvoda i odlična vrednost za potrošen novac I&R (Istraživanje i Razvoj) su usmereni na razvoj novih proizvoda i otkrivanje i stvaranje novih znanja.

Saznajte još.....

Svi naši proizvodi su dizajnirani, testirani i odabrani u skladu sa evropskim EC direktivama i standardima. Proizvedeni u vodećim svetskim fabrikama u Aziji, Sjedinjenim Američkim Državama i Evropskoj Uniji. Naše proizvode karakterišu visok kvalitet, moderan dizajn, pouzdanost, inovacija, bezbednost i pristupačnost. Opseg Villager proizvoda uključuje pažljivo odabrane elemente- alate za domaćinstvo i baštu, testirane u realnim uslovima, koji zadovoljavaju najviše standarde pouzdanosti, kao i odgovarajuću opremu neophodnu za njihovu bezbednu upotrebu. Ukupan doživljaj brenda Villager podrazumeva i usluge nakon prodaje: rezervne delove, tehničku podršku i servis. Kako bismo uvek bili dostupni našim kupcima uvek smo na svim sajmovima iz oblasti naše industrije, naš Demo kombi je jedinstveno promotivno vozilo koje obilazi ceo region, a svakodnevno smo dostupni i kroz sva sredstva masovne komunikacije i oglašavanja kao i na digitalnim medijima i društvenim mrežama.